Mammarama=) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg fjernet hormonspiralen 26 august Hadde mens (med spiral) ca 21 august. Skulle da i forhold til tidligere syklus hatt ikm torsdag 18 september.. Har ikke sett noe til tr enda, og føler jeg har litt gravid symptomer (som også kan være psykisk) vondt i brystvortene masse kviser, kvalm og oppblåst..Men det kan jo være tegn på at tr er i anmarsj.. Jeg hadde litt blodspor på papiret den dagen jeg fjernet spiralen ellers ingen form for blødning.. Hvordan har deres syklus vært etter fjerning????
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 ingen anelse....ble gravid 2uker etter jeg tok ut min spiral...og da jeg hadde spiral hadde jeg ingen blødning eller syklus tegn
Promp Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hei, jeg hadde en liten blødning et par dager etter at jeg tok ut hormonspiralen, deretter fikk jeg gravidesymptomer med en gang, og jaggu var jeg ikke gravid gitt... Vi rakk ikke å prøve en gang... Lykke til!!!
julibaby-nærmer seg Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg fjernet hormonspiral 25.08. Fikk mens 26.08 som varte ca 4-5 dager. Nå er jeg 12 dager etter "sannsylig" dato for ny mens. Har tatt 2 stk gravi-test som begge har vist negative. Nå begynner jeg å lure. Er det vanlig med så ustabil syklus etter spiralen? Er jeg gravid uten at testen slå ut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå