Mammarama=) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg fjernet hormonspiralen 26 august Hadde mens (med spiral) ca 21 august. Skulle da i forhold til tidligere syklus hatt ikm torsdag 18 september.. Har ikke sett noe til tr enda, og føler jeg har litt gravid symptomer (som også kan være psykisk) vondt i brystvortene masse kviser, kvalm og oppblåst..Men det kan jo være tegn på at tr er i anmarsj.. Jeg hadde litt blodspor på papiret den dagen jeg fjernet spiralen ellers ingen for for blødning.. Hvordan har deres syklus vært etter fjerning????
monkri mamma til 4 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 hei. j fjernet hormonspiralen min den 5 august og hadde mens den 28 juli før j tok den ut, og fikk igjen mens den 28 august. fikk beskjed av legen at syklusen ble ikke noe forandret med hormonspiral. d blir den med p-piller,p-sptøyta og vanlig spiral. kjente j hadde eggløsning 1 uke etter j hadde tatt ut hormonspiralen. du kan små blø litt i noen dager etter du har tatt den ut. du kan bli gravid med en gang. noen som har blitt d og noen som har brukt lang tid. har du tatt en test? tror kanskje du er gravid j da.
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 legen min sa at jeg måtte forvente litt forandringer i syklus nåe jeg tok ut spiralen tok den ut foe ca et år siden, men jeg begynnte jo rett på pilla da, så...........
Snabeltann Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 jeg fikk dritlang syklus i begynnelsen, tok 50 dager før jeg fikk igjen mensen. så ble den kortere og kortere og var for første gang nede i 28 dager forrige måned. tok ut spiralen i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå