Gå til innhold

Ville dere vært litt sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har ei venninne som er god venn av oss begge. Hun er kjempekul og vi kommer godt overens alle sammen. Selv om det ikke er noe tema lengre så vet jeg godt at hun har vært veldig forelsket i han lenge, før han traff meg. Han var aldri interessert men de har alltid vært gode venner. Dette har jeg hørt av felles venner og av han selv.

Hun har aldri hatt noen seriøse forhold og jeg tror nok at hun innerst inne fortsatt elsker samboeren min, uten at jeg vet dette sikkert. Hun flørter ikke med han, men er heller ikke typen til å flørte.Jeg liker denne jenta på alle måter og har ikke er vondt ord å si om henne.

Alikevel hender det at jeg kjenner et bitte lite stikk av sjalusi. Jeg lurer på om han egentlig ville vært sammen henne fordi hun er så super, og om han ville hatt det bedre sammen henne enn meg etc. Vi har to barn sammen, er lykkelige og har et bra forhold, men det hender jo at vi krangler etc. Han skryter alltid veldig av henne og de har det kjempegøy sammen.

Grunn til å være litt sjalu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok blitt dritsjalu, for sånn er jeg.

Men om det er noen GRUNN til å være sjalu, er en annen ting- og slik du forteller det tror jeg faktisk ikke det.

Skrevet

selfølgelig er det vanelig å være sjalu.det er vondt.jeg tror ikke han vil ha hun noe annet enn venninne.ville han hatt hun,så hadde han jo hatt hun før deg da når han hadde sjansen:)han valgte deg og dere har fått to unger sammen.tror ikke hun greier å ødlegge for dere!tenkte på mitt ståsted nå da og vet at min ikke kunne gjort noe sånt.har to unger og har venninner og eksen prøver seg enda etter5 år.arg.gjør det hver gang hun er singel.skjønner ikke hvorfor hun ikke lar vær,for hun har jo aldri fått kontakt tilbake og sånt som jeg vet da.han er ikke intressert i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...