Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Bruker cerazette,og har tatt pillene fast hver morgen ,men nå har mensen blitt borte ,føler meg sliten og kvalm ,gravid tro? men har hørt at mens også kan bli borte ved bruk av denne pillen . Hvor får man kjøpt tester på nettet ? paser dårlig med en bebis til har 3 barn minste er 6mnd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 jeg brukte den i noen år.mista mensen ja,men,hehe.har blitt gravid 2 ganger på dem,så jeg har gitt dem opp ja.du må akkurat ta de på riktig tidspunkt!gjorde ikke jeg nei!trenger ikke være gravid da.du kan jo reagere litt på dem,men mensen forsvinner med bruk av dem:)det som er så greit med dem.kjente ikke noe annet med bruk av dem.du kan jo være sliten da?ta en test du så er du jo helt sikker,så tar du den etter samme tid hver dag etterpå. fortell åssen det gikk da:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg ble gravid med cerazette Kanskje ikke det du ønsket å høre.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 ønsket ikke å høre det nei ,men takk hehe. jeg har hatt kraftig mens 2 første mnd da jeg brukte men nå er mens borte .Jepp jeg skal legge inn en tråd når jeg tatt testen . Takk begge 2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Vil bare si at kvalme er en bivirkning av de pillene. Jeg brukte de og var ofte kvalm og mistet mensen helt. Følte meg ofte gravid, men test viste negativt. Men; ble aldri gravid på pillene
jentahans Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Jeg fikk mensen første mnd på disse menså forsvant den og jeg er ikke gravid... De trenger ikke tas på eksakt tidspunkt men det må ikke gå mer en tolv timer fra da du skulle tatt de til du tar de... vist du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå