Gå til innhold

Hvor mange er/var ikke kvalm i uke 6 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som ikke var kvalm, dere fullførte svangerskapet?

Jeg er jo så redd for å miste siden jeg ikke er kvalm enda, er 6+2 i dag, merker absolutt ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskap 1: IKKE

Svangerskap 2: IKKE

Svangerskap 3: JAAAAAAAAAAAA

Skrevet

Er 6+6 i dag. Har ikke vært ordentlig kvalm ennå..

Skrevet

Spyr og spyr, er i uke 9, har spydd siden uke 6.....

Skrevet

I første svangerskap startet kvalmen ca uke 5. I dette startet det ikke før i uke 8-9. Jeg trodde liksom jeg var berget, men den gang ei. hehe

Skrevet

Merker ikke stort jeg heller. Jeg er akkurat 7 uker i dag. Vi skal bare være glad for det!! ;) Tror det er lite hyggelig å gå konstant kvalm og uopplagt....

Skrevet

Jeg er i uke 6 også og er heller ikke kvalm. Dette er min første og jeg er som deg, kjempe redd for om det går bra. Men vi får bare håpe på det beste :)

Skrevet

Hei:)

Detter er mitt første svangerskap,og jeg er 5+6 på vei.

Foreløpelig ingen anntydninger til kvalme (bank i bordet):)

Skrevet

Er vel omtrent i uke 6, og merker ingenting ennå. Forrige gang var jeg aldri kvalm, så håper på det samme nå.

Mange blir ikke kvalme, men man er like gravid for det :-)

Skrevet

jeg ble kvalm da jeg var 6+4... og det er absolutt ikke noe å håpe på :P det er jo ikke alle som blir kvalme, forige gang jeg gikk gravid ble jeg kvalm i uke 11... alle svangerskap er forskjellige, tror ikke du trenger å bekymre deg kjære du =)

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

hei hei:) jeg er 11+5 idag, og ikke vært kvalm en dag sålangt, regner egentlig med at jeg ikke blir det heller, siden jeg ikke har blitt det til nå. har vært på ul i uke 9, og alt var bra. så det at du ikke er kvalm, vil ikke bety mer eller mindre om du er kvalm. det er like normalt, og tviler sterkt på at det påvirker svangerskapet:)

håper du slipper kvalmen resten av svangerskapet også:)

lykke til:D

Skrevet

Har ikke vært kvalm en eneste dag hittil, og jeg er i uke 9. Ser ut som jeg kanskje slipper unna da :)

Men er veldig trøtt og sulten!

Skrevet

Jeg ble kvalm men ikke så tidlig som i uke 6. Tror ikke det er vanlig å bli så veldig kvalm så tidlig. Og alle blir ikke kvalme heller. Det er ingen grunn til å bekymre seg for å abortere på grunn av manglende kvalme i uke 6! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...