Gå til innhold

Kan det være at vannet har begynt å gå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå i senga og skulle egentlig bare tisse, også begynte det å renne litt fra skjeden (kjente hvertfall at det var der det kom fra:)). Ikke noe blod eller kliss. Men så måtte jeg jo tisse også, så jeg vet ikke hvor mye som kom mens jeg satt på do, og nå ligger jeg på sofaen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har kontroll om 2 timer, og ved forrige kontroll (uke 38) hadde hun ikke festet seg. Hvor mye vann kommer med en gang? Vet ikke om slimproppen har gått, kan det være den? Håper noen kan svare meg litt raskt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimproppen er det nok ikke, for den er på en måte så seig at den ikke er flytende. Har hatt litt vannavgang selv i det siste, selv om hodet ikke har vært festet, men det er ikke noe problem visstnok. Iallefall så lenge barnet ligger med hodet ned, da vil det bare synke litt til og fungere som propp på en måte. Siden du skal på kontroll så snart er det sikkert ikke noe problem, men om du er urolig tar du bare en tlf til jordmor eller føden. Lykke til! Det går nok bra! Greide du forresten å stoppe vannet når du satt på do? Altså knipe igjen? Det klarer du nemlig ikke hvis det er vannet som går...( Det lukter også ganske søtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...