Shabby Cheap Chic Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hun er altetende men jeg har litt dårlig fantasi:P Også er hun 18 måneder gammel og spiser det samme som oss:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 om vi skal kose oss en kveld spiser jeg og småen ost og kjeks eller ostefondy. da blir han dritglad... hehe ellers er jo pastasalat en genial ting, masse grønsaker og godt. småen er veldig glad i røkelaks, egg og reker. spesielt rekesalat, laget av skrelte reker, hvitløkspulver og majones digger han. det er disse tingene småen blir mest glad for å få... hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Mye gode tips der.. Hun elsker pasta og egg... Så pastasalat med egg og masse godt blir hun sikkert glad for.. Flere tips mottas med takk..
murmelmamma Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 vi bruker av og til havregryn med rosiner og melk.... eller havregrøt..det synes mine er godt... ellers masse ulik frukt og youghurt over...altså nesten som en fruktsalat...dette bruker vi hvis vi har spist middag seint og skla ha bare noe "lett" til kvelds..... vi bruker også å lage grove pannekaker... med havregryn i..da blir de søte og gode...rører syltetøy selv av bær...uten noe særlig sukker i..... grove vaffler bruker vi også...det er gode saker... vel....kald pasta og skinke..med ulike grønnsaker til...litt fint dandert på en tallerken..det liker mine... fiskepudding i pitabrød sammen med tomat / agurk / salat....alt etter hva barnet liker... fiskekakeburger grove hamburgerbrød / rundtstykker....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Liker hun fetaost og oliven? Må innrømme jeg syns det er artig når ungene liker det. Da kan man lage salat (kanskje uten selve salathodet - det liker ikke tuppa mi, men med masse agurk, tomat, sukkererter, paprika osv), ha det på skiva sammen med en skinkebit, sammen med pasta og kylling. Fylle et pitabrød med det man liker. Ostesmørbrød i toastjern - det elsker snuppa her og er en sikker vinner om hun er syk.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Har ikke prøvd fetaost og oliven faktisk.. men jeg liker det selv så det må prøves...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Omelett/eggehakk. Grove muffins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå