mamman til sander og mathilde Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Huff, dette var uvant. Trodde ikke jeg skulle bli kvalm så fort, sist gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt og nå har jeg vært kvalm i nesten en uke... Måtte gå hjem fra jobb idag, frister ikke si at jeg er gravid ennå, håper dette skal gi seg, har ikke lyst å måtte gå hjem fra jobb hele tiden, føler jeg svikter de andre da vi bare er 3 på jobb. Frister å ringe legen å spørre om sykemelding... Flere som er hjemme med sykemelding pga kvalme??? Har ikke kastet opp ennå, men er kvalm nesten hele dagen.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 hei du:) jeg er hjemme med sykemelding, men ikke pga kvalme da, fant ut at jeg var gravid nå iste jeg da:) men har vert småkvalm de siste dagene, bare litt heldigvis, men jeg er jo enda en uke kortere på vei enn deg da, håper ikke det slår til for fullt her også, for det er kjipt! Med første jenta mi var jeg super kvalm og spydde fra ti til 20 ganger dagen, gjorde nesten ikke på noe annet husker jeg, herregud, husker jeg spydde offentlig mange maaaange ganger, husker ene gangen rett utenfor biblioteket, en annen gang løpo jeg bak busstoppet, var fælt, følte folk trodde jeg var dritings eller noe, hehe og det beegynte i uke 7 ca med andre jenta mi ble jeg også kvalm i uke 7 men varte bare i to dager, ingen spying heller, det var fiint! Man får sykemelding pga kvalme ja, er bedre at jobben din får en erstatter for deg(vikar) enn at du må gå hjem tidlig hver dag
mamman til sander og mathilde Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Ja tror jeg skal ringe legen nå å høre, jobber natta, så det er litt kjipt å ringe sjefen på natta å si at jeg må gå hjem. Ikke akkurat lett å finne en erstatter midt på natta. Krysser fingrere for at det bedrer seg snart
Storebror & Lillesøster Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg er småkvelm hele dagen,men føler ikke det er sånn at jeg må spy,men ubehagelig å gå sånn. Var slik sist også ble kvalm nesten med en gang men spydde ikke,kvalmen avtok etter uke 8,men da begynte jeg og spy,var nesten bedre enn å gå å være uggen og dårlig,kjente bare plutselig nå må jeg spy så kom det ingen kvalme eller forvarsel,spydde 1-7 ganger hver dag frem til uke 20,så håper jo jeg slipper det denne gangen.
lillemor81 m/gutt-09 + spire Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg er 5+6 idag jeg og:) Ikke kvalm, men vært litt uvel de siste par dagene. Men var på ultralyd på mandag på grunn av mistanke om MA, og da så vi hjerteslag og alt så visst fint ut foreløpig:) Håper jeg slipper den kvalmen, men er visst ikke så mange som slipper det har jeg skjønt...
*Smiley* Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Hei .Er 4 +5 idag og har allerede vært kvalm i dagevis!!!Trodde ikke det kom så tidlig. Var i uke 7 sist jeg ble kvalm.
Trine Marie Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Hei:) Er 5+6 i dag jeg også Ikke vært kvalm i det hele tatt jeg! Men veldig mens smerter og ømme bryster før jeg fant ut at jeg var gravid!
million dollar baby Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 er 6 uker på vei. Ble veldig kvalm fra 5+1. Har kjøpt akkupressur-bånd på apoteket. Funker for meg. Kvalmen er ikke borte, men mye bedre. Nå fungerer jeg iallefall i hverdagen. Det gjorde jeg ikke før jeg kjøpte båndene. Lå rett ut.
maiblomstbarna Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 ble nødt til å reise til legen i går og få meg sykemelding...har nå vært sammenhengende kvalm fra morgen til kveld i 14 dg. Er 8 uker nå, håper det gir seg etter 3 mnd, har hørt om de som sliter med kvalme hele svangerskapet...selv om det er slitsomt er det egentlig litt kjekt også, føler iallefall at jeg er GRAVID!!! :-) Litt koselig å høre om andre som er i samme båt, tenk; vi skal ha barn!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå