Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hva betyr det? Syns den nye sangen til maria mena er så fin.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 jeg liker den ikke... Men det er kanskje fordi jeg ikke skjønner hva hun mener?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Vi lyver magen full i bassenget med oss?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Vi ligger med magen opp (eller på ryggen da) i vår egen svette - tolker jeg det til.. Aner ikke hva det betyr, er en tullete setning, tror det henspiller på sex. Lei av sangen allerede jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Vi ligger med magen opp i bassenget av oss. Sånn rett oversatt. Men betydningen er vel at de har det godt i sitt fellesskap, og slapper av i sin tosomhet? Å ligge med magen opp, betyr jo at en ligger på ryggen. Og ligger en på ryggen i bassenget, så kan en virkelig slappe av, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Belly up er et uttrykk som betyr at man har gått på trynet, ting har gått til helvete osv. Det betyr altså at forholdet har gått i dass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå