Gå til innhold

Noen med tiåringer her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hvor høye er de?

Min kjære har en sønn som ble 10 på nyåret, en vakker liten gutt.

Ang liten, i vår var han 132 cm.

Ingen av hans foeldre er over 170, så han blir kanskje ikke en sværing, men er han litt liten for alderen nå?

Hvor lange er deres gutter ( og jenter) som blir ti i år?

Tric

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt blir 10 i februar-09. Han har alltid vært lang, og lengst i klassen blandt 80 elever. Han er 150 cm. Jeg er 169cm og far er 173cm, så jeg vet ikke hvor han har arvet høyden fra. Stolt av sin høyde er han ihvertfall, og gleder seg til han når igjen meg!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Oi, akkurat ett år yngre, og over 15 cm høyere :-) Tror vi har funnet to motpoler her hehe.

Skrevet

Sønnen min har to spesielt gode venner, og de er klassens minste. Litt komisk å se de i lag; tror de er på høyde med han du beskriver.

Barn i den alderen vokser forskjellig, men det utjevner seg gjerne litt i tenårene.

Skrevet

Gutten min blir 10 år i oktober. Han er 130cm og 25 kg. ikke så stor han heller. Men så er jeg bare 160 og faren 172 så han har ikke så høye folk å slekte på.

Skrevet

Har en gutt som ikke er av de største, men vet ikke helt nøyaktig hvor høy han er, ca 136, kansje litt mer. Jeg er nesten 1.70 selv, men med tanke på at onklene også var små den den alderen og nå er over 1.80 så tror jeg ikke det nødvendigvis har så stor betydning. Gutter vokser gjerne opptil 18årsalderen og litt lengre.

132 er ikke uvanlig liten i forhold til alderen i hvertfall. Gutter er ofte mindre enn jentene også i denne alderen. Man ser ofte jenter i 5-6 og 7klasse rage et hode høyere over endel av guttene, for så at dette snur igjen når barna kommer oppi ungdomskole alderen der jentene ofte bremser i veksten og også stopper å vokse når de har fått menstruasjonen og guttene forsetter å vokse et par år lengre.

Skrevet

Har en gutt som akkurat er blitt ni- han er 136 cm. Ser ut som det er sånn midt på treet, høydemessig, i klasssen hans.

Skrevet

Har en 10 åring men han blir 11 mot jul, men jeg svarer likevel.

Han her er 163 nå.

Skrevet

Har en jente på 9, hu er 140 cm lang... gutten vår på 7 er 130 cm... de har begge en lang far og en kort mor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...