Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg bare lurer siden jeg har hatt vondt i magen siden tirsdag morgen uten å ha diaré eller oppkast...så tror ikke det er noe virus... Har mistanke om enten graviditet eller en tidlig SA... Hvordan kan legen finne ut hva som feiler meg enten det er det ene eller det andre... Fikk mensen en dag før forventet tidspunkt..og den varte kun i 2 dager... Og deretter kom magesmertene..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2008 Er ikke sterke smerter.. Er på en måte kvalm/uggen/oppblåst... Vanskelig å forklare...
påtjukken Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 håper det er en spire da.. ikkje vet eg, men vet iallefall at ikkje alle legekontorer har ul-apparat.. iallefall ikkje her i landet.. hehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Har aldri lagt merke til om min lege har det... Tenkte kanskje det er vanlig å ta UL for å sjekke om det kan være spire eller SA..? Jeg vet ikke...
påtjukken Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 da blir du nok sendt til en kvinneklinikk.. men det er faktisk ikkje vanlig å gjøre noe sånt så tidlig.. da tar dei en blodprøve og sjekker hcgen i den og viss det er hcg så tar dei en ny blodprøve etter ei stund får å se om den har økt eller minka (viss det er misstanke om SA) lykke til iallefall
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Heisann Jeg hadde en tidlig SA i begynnelsen av sept. Blødde i bare 3 dager. Var hos legen og tok blodprøve med to dagers mellomrom for å måle at hcg sank. De tok aldri noen ultralyd. Fikk beskjed om at dersom det ikke stoppet å blø innen rimelig tid så ville jeg bli sendt til videre undersøkelser. Men kan se ut til at kroppen min har ordnet opp på egenhånd og det er jo bra. Masse lykke til! Håper det er en liten spire som klamrer seg fast hos deg!!! Ta en liten telefon til legen og hør. Om de ikke har ul apparat så kan du forsøke en privatklinikk kanskje?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 Hei Samsyn - Hadde du smerter da du hadde SA'en?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Nei, hadde ikke særlig med smerter. Og blødde friskt blod i 3 dager. Du hadde mer brunlig eller? Har du tatt grav test etterpå? Jeg testet positivt i et par dager etterpå før det igjen ble blendahvite tester Lykke til
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2008 Jeg blødde søn+man mørkerødt og slimete... Tok en test lørdag morgen som var negativ. Har ikke testet mer. Men, nå begynte jeg jaggu å blø igjen.. Uten klumper.. Var nettopp på do..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå