Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ville vært forståelig om man trekker seg med så mye styr rundt ens person som her har vært...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Tenkte hun kanskje føder... Hun er vel ved termin, er hun ikke?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Tja, er vel igjen en ukes tid tror jeg Har ikke skjedd noe på bloggen hennes heller! Spennende!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Nå er det vel på tide å slutte å lage tråder om Babygullz hver bidige dag! Klager på at hun er oppmerksomhetsyk.Ikke rart når dere dyrker henne som en kjendis. Klager når hun lager innlegg,klager når hun ikke lager. Skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Jeg har ikke klaget over innleggene hennes, så jeg syns ikke det er feil å svare på et innlegg med spørsmål om hun er ved termin Jeg syns babygullz er ei flott jente, og det er spennende følge med den voksende magen hennes. Syns heller ikke at hun er oppmerksomhetssyk! Var DU som begynte å klage nå faktisk
babygullz <3 vilde Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Heisann du Hi =) Jeg har ikke vært her inne på et par dager nei, jeg trekker meg nemlig litt tilbake når d blir så voldsomt mye styr over innleggene mine, hvem jeg er og hva jeg gjør. Man blir rett og slett "sliten" av å sitte på et forum der uansett hva man svarer på, blir kritisert. Derfor har jeg heller bare holdt meg unna hele bim, så har jeg heller nytt late dager sammen med mine venninner i d flotte høstværet, og går egentlig bare å venter på at ting skal skje:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Masse lykke til fremover Nyt tiden og kos deg med magen, du kommer faktisk til å savne den når det en borte ( tro det eller ei ) Pass på deg selv og lad opp til den store dagen. Plutselig vil tulla ut vet du Hilsen ikke HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Hei Kunne jeg ha fått adressen til bloggen din? Har så lyst til og titte:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 http://katrinemadsen.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå