gir.snart.opp Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Lurer litt på om en el test kan slå negativt ut hvis du tar den morgene etter at du har hatt sex om kvelden? da er det jo evt sæd rester som kommer ut sammen med morgen urinen....noe som vet noe??
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 aner ikke... jeg gidder ikke bruke el tester, for kjener meg såpass at da tester jeg flere ganger om dagen hver dag.blir bare stressa:)
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Ikke for å virke frekk eller noe men vet du lite om kvinners anatomi HI? Du vet vel at der man putter tissen inn og barnet kommer ut, at det ikke er samme sted som urinrøret? Det er faktisk ganske langt fra hverandre, noen cm hvertfall. Og hvis du tisser rett på testen så må du jo sikte litt:P og da ser du vel at det ikke kommer noe sæd på den? Ellers så kan du jo bare tisse på en kopp/krus/glass og ta testen oppi der. Tror ikke sæd er noe stort problem for morgentesting altså Skal litt til for at det kommer akkurat samme sted som tissestrålen, den heller jo som regel litt framover, men sæden faller rett ned:P Mvh
gir.snart.opp Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 oki...haha...da vet jeg det:) Men leste et annet sted at man faktisk ikke skulle bruke morgenurin, men senre på dagen eller kvelden, men urinen må vel ligge en stund før man kan bruke den.....???
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Skjønte ikke helt hva du mente med at den må ligge en stund, før man kan bruke den?? Men det er sant at man på EL tester burde teste på ettermiddagen fordi LH produseres utover dagen, og bli sterkere da, iforhold til HCG som det er mest av etter en nattssøvn. LH=eggløsningshormon HCG=graviditetshormon Håper det var til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå