Prinsemamma:-) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 ... syns tida flyr så utrolig fort...om noen uker så er vi en liten familie på 3 ))
mamma til 2 <3 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Samme her! Tiden går veldig fort... Men merker det egentlig ikke så mye i dette svangerskapet som forrige- da var det mer bekymringer, mer uvant, men denne gangen har jeg vært gjennom det før... Gleder meg:):) Har bestilt hentesett fra h&m til knøttet-fikk det i posten i går, å da kjente jeg enda mer glede!! Storesøsteren ble helt oppkavet, hun venter og venter... Har du hatt et greit svangerskap? Her begynte det med MYE kvalme, men gikk heldigvis over, jobber enda å har planer om å jobbe ut oktober før jeg skal begynne å forberede meg på et nyttårsbarn;)
Prinsemamma:-) Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Så koselig å få hentesettet i posten:) Det blir så mye mer "virkelig" så fort man begynner å kjøpe ting, og få gaver til nurket ) Jeg var endel kvalm i begynnelsen av svangerskapet og har slitt litt med bekkenet i endel uker nå. Jobber 60% og syns det fungerer veldig bra:) Gleder oss veldig mye til den lille kommer
:*lillefru*:har født*: Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye med 100 dagers markeringen, masse lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå