mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 den ser ut til å holde stand:o) Nå har det altså vært diskutert opp og ned og i mente, i hvertfall så lenge jeg har vært her (4år) Men sikkert leeeeeeenge før det også. Blir ikke lei lizzom??? Hvorfor kan ikke folk ta en avgjørelse om hva de skal kjøpe uten å få "godkjent" av folk på nettet som de sikkert ikke kjenner engang. Greit med erfaring av denne dressen eller denne dressen. Men jeg synes at denne debatten er litt snodig;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg stemmer for Rema1000 jeg - flott blåfarge og det enkle er ofte det beste;-) Det er jo også deilig å ha blitt såpass erfaren at man ikke trenger krangle for å tro på ting selv, men er så trygg på at det en har valgt til sitt barn er det beste man kan gi:-) Rema eller Reima;-DD
Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Nei her går det i RIMI, MYE MYE bedre og mer holdbar en Rema lizzom. Rema er jo helt håpløst djezzz.......... (enig msm, drittlei heile reima debatten ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Litt småtreg, jeg... Hva går debatten ut på? Og hva er motsatsen til Reima, lizzom? Hvilken dress skal jeg kjøpe til vinteren? Og hvilken farge er in, nå?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Blå Rema1000 - ingen over ingen ved siden av!!! Til nød Rimi`n til Vimsa da;-D
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Liker best Raimat, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Jeg også når jeg tenker meg om:-) Rød og gild e den au!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 skulle tro verden gikk under om man ikke bruker Reima.. Nei,holder meg til det jeg vet er like bra =0)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 En gang til... Hva går debatten ut på? Og hva er like bra eller bedre?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2008 Det er Reima eller ingenting:-) Enkelt som bare det..... Ingen over, ingen ved siden og ingen under..... Det er egentlig kjøp Reima eller dø;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Vi sverger til Trolldresser her i huset, da...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2008 Ifølge skravle er det en nødløsning;-) Selv har jeg vært veldig fornøyd med dress kjøpt på Bogerud. Men jeg er ikke helt i vinterdressmodus, så vi får se om jeg gidder å kjøpe dress til guttene..... Kanskje bare pakke de inn i ulltepper;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå