Gå til innhold

Den berømte tappen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har just begynt og sjekke... har lest en del på pernille ifo men

hvordan vet jeg at den er hard eller bløt? og om den er åpen eller lukket...

Syntes ikke den er så hard.. litt mykt eller litt slimaktik over.... kalrer ikke da og kjenne om den er veldig hard.

kjenner jo at det er er en åpning men vet ikke om den er lukker eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og den er ganske lavt plasert... satte meg på do for og se omjeg har funnet den.. og da var den lett og finne... sist jeg kjente da var den høyt oppe.. men syntes det hos meg forandrer seg fra dag til dag.

Skrevet

første du må tenke på er at du må sitte i samme posisjon hver gang du sjekker. jeg synes ned på huk er best. og pass på å ha tisset først! er den lett og nå, dvs at du med å stikke fingeren så langt du kan inn finner tappen uten problem? ja, da er den lavt plassert. Da er du ikke fruktbar. Er den høyt plassert så merker du med en gang at du nesten må kjemmmpe for å få fingern lengst mulig inn, fordi du ikke når den skikkelig. Da er du fruktbar. Jeg har født før, og har defor en liten åpning i den hele tiden. men når den er høyt opp, så blir det som et hull, som man kan stikke lillefingern inn i omtrent. (men ikke gjør det..) konsistensen blir jeg derimot aldri klok på, synes den er ganske lik hele tiden. det viktigste er å følge med på lav/høy.

Skrevet

oki... har også født før...

den er langt ned... det som er greie et at jeg ikke får mensen og har mange symtomer på graviditet... men alle tester er negative...

så prøvde jeg ok kjenne på den men er ikke så lett det..huff

Skrevet

Jeg blir heller ikke klok på detten tappen. min er forsåvidt myk, glatt og høyt plassert jeg når såvidt til når jeg presser fingeren opp og "jobber med" underlivet for å få kjent!...

men jeg skal ha ikm til helga...

min er lukket og bakovervent, ettersom du har litt peiling, så..???

er det håp for spire?

den har vært slik den siste uka i allefall, ved el kjente jeg den var lenger ned og åpen...

håper på svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...