Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Noen dager i forveien før fødsel, merka dere noen forskjell da? Sånn kroppslig sett.. Jeg har vært i flott form hele veien, men sent på mandags-kveld så var jeg helt ødelagt i rygg, bein - ja overalt egentlig:P Var ikke noe bedre igår, og idag har jeg hatt knallhard mage da jeg våkna og litt ubehag.. 11 dager igjen til termin. Det er jo lov å håpe, hehe;) Er førstegangs, så regner jo med at det ikke skjer noe på en stund da, men håper inderlig å ikke gå over tiden. Kan jo være jeg bare er sliten, for er visst altfor aktiv i følge min samboer, hehe.. Men bare lurer åssen dere andre var i forveien.
Gutt, jente og ? Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg var helt "normal" frem til kvelden før vannet gikk. Da fikk jeg smerter der nede som jeg aldri hadde opplevd før, tenkte ikke over det da jeg gikk å la meg for kvelden. Tenkte at det er vel normalt å ha veldig vondt når det begynner å nærme seg. Hadde SKIKKELIGE mensensmerter, aldri opplevd maken. Gikk å la meg, men fikk ikke sove. Lå bare å "kjente" på det som skjedde der nede, for et eller annet var det. Og helt plutselig gikk vannet mitt, 8 dager før termin. Så gikk det 2 timer før riene kom, og 10 timer etterpå var verdens vakreste gutt kommet til verden!!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Venter nr 3 her. Har ikke merket noe i dagene før fødsel med de andre to. Der har bare riene startet uten forvarsel
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg hadde ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid i første svangerskap. Da jeg plutselig sov natt til søndag og natt til mandag uten å våkne for å gå på do engang, stusset jeg litt. Natt til tirsdag gikk vannet;-) Kroppen ladet seg nok opp til det som skulle skje!
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg merket ikke så mye før 2 dager før jeg fødte..da gikk slimproppen, og så begynte jeg å få små rier som kom og gikk...
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Chidera: akkurat sånn har jeg hatt det inatt!! Har ikke sovet godt på flere måneder, men i natt har jeg sovet som en stein!! Satser på at det er kroppen som lader opp Har 4 dager igjen til termin, så går og kjenner etter tegn hele tiden. Ganske slitsomt, i grunnen... Nå skal jeg ut og gå en lang tur i det flotte været - satser på at det kan hjelpe det også!!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Den siste uken har jeg hver kveld sagt til mannen min at : hvis det ikke skjer noe i løpet av natten så skjønner jeg ingen ting..... Så jeg skjønner vistnok ingen ting Føler at kroppen har gjort seg helt klar og bare venter på klar signal til å starte. I natt sov jeg foresten helt fantastisk godt.... orket nesten ikke stå opp for å gå på do..... godt med sånne netter avogtil! Har erfaring med at fødslene min starter som lyn fra klar himmel.... så det skjer vell noe når jeg klarer å ikke tenke på at noe kommer til å skje. Lykke til!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Mina75: Du er jo så nærme nå, at det er godt mulig kroppen gjør seg klar:-) Krysser fingrene!! Lykke til! Han kom forresten 4 dager før termin - vannet gikk 6 dager før termin:-)
MammaTil2Gulljenter Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 for min del startet uken min(forrige svangerskap) med at jeg kjente litt småvondt og små tak i korsryggen...dette forsterket seg fra mandagen til torsdagen, og fredags morgen startet små svake rier som satt i magen. føltes ut som en halvmåne som lå under magen... Kroppen gjør seg klar og noen kjenner det lenge mens andre fårdet samme dagen:) Lykketil:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå