Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg testet jammen POSITIVT i dag. Sitter på jobb og smiler fra øre til øre. Kan ikke tro det er sant!!! Av symptomer har jeg hatt følgende: treg mage, litt kvalm og litt trøtt. Men jeg trodde faktisk alt var bivirkninger av Progynova. Ikke kjent noe stikking i magen slik alle snakker om. Ønsker alle dere andre masse lykke til med testing!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulera olianna:) eg har testa 2 posetive,men di har vert veldig svake..ska testa igjen i mårå...så nå e eg spente:) lykke t videre:)

Skrevet

Gratulerer Olianna:)

Jeg har ikke engang testet da jeg fikk mens for fullt igår. Skal starte helt på nytt for 3.gang, så kanskje det skjer et mirakel til jul. Masse lykke til veidere:)

Skrevet

Jeg er gravid. Positiv test søndag, mandag, tirsdag. Det tas ikke HCG test rutinemessig av Hausken pasienter.

Symtomer som Olianna - treg mage, litt kvalm og litt trøtt pluss oppblåst mage og ømme, kløende pupper.

Gratulerer til dere med positiv test - håper det blir flere på lista!

Tyren: veldig lite kjekt dette, men godt du greier å se fremover!

Skrevet

Grattis jenter! : )

Negativ test søndag og tirsdag, men mensen har ikke kommet enda. Skulle tatt blod prøve i dag, men bror fikk baby i morges og jeg satt barnvakt. Får se om jeg tar blodprøve i morgen eller venter til fredag da kan jeg ta hjemme test.

Har treg mage, hodepine, ømme pupper, kvalme og mensmurr. Men ingen spotting.. syns det er rart. Men er bare å vente og se.

Skrevet

Dytter litt jeg!

Ingen flere positive tester i uke 37 gjengen?

Til nå er det en gravid 20-åring, en gravid 30-åring og en gravid 40-åring så vi har god aldersspredning;o)

Skrevet

Jeg fikk desverre negativt testresultat idag, samt mensen på full styrke etterpå.. UTROLIG kjipt. men ikke noe å gjøre enn å se fremover. Skal ha nytt fryseforsøk på haukeland i oktober. De har 50%(!) suksessrate på fryseforsøk. er ikke det utrolig høyt? Så frys har større sjangs enn ferskt, viser statistikken de siste månedene.

lykke til alle sammen, og gratulerer så MASSE til de som var heldig å lykkes.

klem

Skrevet

Hei alle sammen!!

Tirsdag tok jeg testen og den var positiv, vi er helt i hundre begge to:o)

Av symptomer er jeg kvalm, reagerer på lukter og ømme bryst...

Nå krysser vi alle bare fingrene for at de eller den holder seg fast, har mistet en gang før.... 2 egg er satt inn så det blir spennende å se på UL hvor mange det er:o)

Klem og lykke til til alle!!

Skrevet

Gratulerer masse til deg Ahls, og til Luna håper også som har laget sin egen tråd!

Leit med negativ test for snartkomplett - føler med deg!

Skrevet

Tok blodprøve i går da klinikken i finland ville jeg skulle ta det. Etter testen gikk jeg på do og der kom mensen (faen) . Så over for meg denne gang. Klinikken sa jeg måtte stå over en måned før neste forsøk, Så blir fryseforsøk om en måned. 50% sjanse å lykkes med frysefosøk er god lesing. En sånn tar jeg neste måned : )

Lykke til dere gravide : )

Og lykke til videre dere som må jobbe videre.

Jeg trekker meg stille tilbake frem til neste forsøk. Men kommer nok til å snike innom å se at alt er bra med dere : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...