Gå til innhold

Tror dere han kan være intressert ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et inlegg her tidligere om jeg hadde onenightstand med en herlig fyr.. Tok meg mot å sendte melding til ham, og fikk svar ganske kjapt om at han var i utlandet akkurat nå og takk for sist;) det var litt av et eventyr, og han ville treffes med engang han kommer hjem neste uke.. bra tegn eller?? kunne godt tenkt meg å gjenta eventyret.. !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, om ikke annet er han int. i en natt til..

Skrevet

man vet jo aldri med menn da... det kan godt være kun sexen han er ute etter, men at du ikke er den rette i hans liv. men du kan være det også om du skjønner hva jeg mener :)

ikke send meldinger først, menn vil jakte!

lykke til - husk hold litt tilbake og gjør deg interessant om du vil han skal bite på.

Skrevet

Emm er jo ikke akkurat på kjærestejakt selv, men synes han virket veldig intressert etter selve opplevelsen vår =p Spiste frokost sammen, han var veldig opptatt av å fortelle alt om ham selv, viste meg alle filmene han har laget, og dro ut halve garderoben hans for å få vite hva jeg synes om klærene.. hah.. Så det synes jeg var litt oii liksom.. så dro vi til byen sammen og han ga meg det kysset før han gikk.. Men jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn sexen, jeg måå oppleve det igjen!!

Skrevet

Han vil ha sex med deg. Er det også det du vil, så er det jo ikke noe problem.

Men det der om å snakke om seg selv, vise deg tingene hans osv, er ikke et tegn på at han er interessert i deg. Det er tegn på at han er interessert i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...