Gå til innhold

Nå trenger jeg kreative tips damer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har bursdag i morgen (hun blir 57) , og jeg aner ikke hva jeg skal gi henne.

...og pleier dere og gi gaver fra barna deres også?

Liana er 15 mnd da, skal hun også gi noe til mormor kansje?

Håper dere vil hjelpe meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gavekort på hudpleie eller noe slik?

Vi har noen ganger gitt en fotogave (musematte, veske...) fra barna.

Skrevet

Min mor er nettopp fylt 54 år og hun skal få gavekort på hudpleie salong

og ett fint bilde av barnebarna :):)

Skrevet

ja barna mine får gi noe de også men det er gjærne noe de har laget enten i bhg eller her hjemme sammen med meg.

håndavtrykk i gips eller en tegning. ol.

hva du skal gi til din mor ervnskeligfor meg å si for min mor vil ikke ha annet en fra barnebarna.

og jeg vet jo ikke noe om ditt budsjett og hennes interesser.

vet om folk som gir spa behandlig. en middag ute på byen, eller gavekort. noen gir blomster andre fin vin og ost ogkjeks. deter så forskjellig. hva liker hun og hvordan kan du gjøre noe for henne som hun liker og vilsettepris på. dette vetdu best.

Skrevet

Jeg sverger til smykker til min mor om jeg ikke kommer på noe annet. Jeg kjenner smaken hennes godt. Sjal kan også være en fin gave syns jeg...

Skrevet

Supre gaver fra barna (som er veldig godt likt i vår familie hvertfall) kan være for eksempel at du kjøper en hvit skål og porselensmaling, så kan barna male på den og evt putte noe godt oppi.

Den fineste gaven mamma har fått (sier hun) er en liten mugge som datteren min malte og fylte med markblomster på bursdagen. Hun bruker den ofte til sauser o.l også.

Ellers er det jo masse som går an å male på, som blomsterpotter, lysestaker, kopper o.l.

- Enkelt, fint og personlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...