Gå til innhold

Hvor gamle var deres babyer da de fikk fastleggetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er 5 uker, så for han er det enda for tidlig å ha fast leggetid på han. Er heldig vist jeg greier å få han til å sove videre i sin egen segn når han først har sovnet :)

Så hvor gamle var de når de fant rytma og la seg til fast tid?

nr 2 hun var 3 mnd da hun ville legge seg halv åtte hver kveld. nr 1 hun var heller umulig og fikk ikke noe rutine på henne før hun var 7-8 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår regulerte seg selv mellom 3-4.mnd, og har siden han var 4mnd lagt seg ved 19-tiden. Han er nå 9mnd.

Skrevet

fast leggetid fra han var 6 uker eller noe, var viktig for ham selv, fordi han slet med å sovne ordentlig så måtte vi begynne med rutiner for å vise at det var kvelden, og da ble han roligere og sov mye bedre på natta. vet det er litt tidlig, men han tar jo ikke noe skade av det;)

Skrevet

Begynte da vesla var 4 mnd. Da la hun seg rundt kl 20.

Skrevet

Elias var vel 3-4mnd når vi begynte å legge han rundt kl 19. Alt gikk seg til selv hos oss..er vel en av de heldige som slapp og styre med dette.

Skrevet

Jenta mi har lagt seg fast ca kl 19 fra hun var 5 1/2 mnd gammel. Forsøkte tidligere også, men da var hun overhodet ikke klar for det... Utrolig deilig å ha litt voksentid på kvelden nå:-)

Skrevet

Ellen var 5 uker da hun la seg til fast tid alene uten mammaen og pappaen sin. Begynte med kl 21, flyttet til 19, og så til 1930. Funker flott for oss. Hun er 8 uker nå.

Skrevet

Aiden regulerte dette selv og begynte å sove fra ca 19-20 fra han var 7-8 uker. Jeg drev og vekket for mat for det gikk 5-6 timer imellom for jeg skjønte det ikke jeg, gjorde det i flere dager dooooh hehe

Skrevet

Men det skal sies at jeg har hatt rutiner på mat og søvn fra han ble født. Hs sa til og begynne med at det er ikke mulig, men hun gikk tilbake på det når hun så hvordan søvnmønster o.l var når han ble større. Men det er ikke alle barn dette går med da selvsagt, aiden var bare enkel sånn. Og vi har fortsatt strenge rutiner for han sover så lite på dagen nå og så soveperiodene hans er hellige :-)

Skrevet

Det var da voldsomt så kjapp jeg var på 'lagre' knappen da!!!!!

Han la seg kl 19-20 og kunne sove til neste morgen kl 09.30 :-)

Hadde ikke pupp da, han drakk NAN.

Sånn det var det siste hehe

Skrevet

Hun har styrt det selv egentlig. mellom 3-4mnd. Legger seg ca 19.30.

Skrevet

4 mnd..

la seg lenge rundt kl 23...men så plutselig 1830, og siden har det vært slik..så det ble ett stort sprang :P

Skrevet

Har lagt seg klokka åtte fra hun var en måned gammal, men på dagtid har vi ikke faste soverutiner enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...