Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Noen som har opplevd det? Fikk mensen for to uker siden, flere dager for tidlig, og såvidt ferdig så kjenner jeg at det faaaaen meg er på vei igjen, jeg NEKTER!!!!!!!! Må jo være pga angrepille, aldri vært sånn før........
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 har det blitt action med han nye??? hihi ) kanskje på tide å tenke på å begynne på pilla eller noe??? var det koselig på skogtur da? jeg har hatt snupp hjemme siden mandag, skikkelig forkjøla og slapp og sliten..... men virker bedre i dag da )
Erisa* Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 En angrepille vil kunne forstyrre menssyklusen din, vil jeg tro ja. Men det vil nok rette seg opp igjen snart.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 He he he nå måtte jeg le snuppa ;o) ;o) Ho ho ho!!!!! Har visst det gitt ;o) Men haaaaaaaaaaater det her da, skal ut m han på lørdag, God damn as!!!!! Kjempekoselig på skogtur ja, og var i svømmehallen på søndag =) Stakkar lillesnupp da, bra hun virker bedre idag, hils god bedring til lillegull!!!! Du da, greit nok?? Kleeeeeem )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 stod ikke som en bivirkning...... buuuhuu... da hadde jeg ikke tatt den as.... he he neida......!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 med pilla kan du velge å forskyve mensen vettu... ) hahahaha jeg sitter og venter på mensen, jeg da..... :o/ men den skal nok ikke komme før om iallefall en uke... tror jeg hadde el onsdag eller torsdag eller noe (litt usikker, meeeen var samme symptomer som før jeg ble gravid), så nå sitter jeg bare og venter på gravidsymptomene.... blir gal av dette altså!!!!!! men hadde egentlig vært praktisk å ikke bli gravid denne pp, for da slipper jeg å føde i eksamensperioden.... tar det som det kommer, men jeg vil NÅ!!!! hahaha skal gjøre det ) vi skal trille tur i dag og se på hestene, forhåpentligvis sovner hun og sover lenge... har litt mye jeg egentlig skulle ha gjort før jeg skal på skolen på mandag, og jeg skal jobbe i morgen, fredag og helgen....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Har gjort samme tabben Måtte ta en angrepille, og begynnte å blø et par dager etterpå eller noe. Akkurat ferdig ( og sjeleglad), så fikk jeg jammen meg mensen! Skikkelig nedtur.. blææh..=(
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Krysser fingre for dere jeg vennen ) ) Kose dere masse på tur da, deilig vær!!! Skal kjøre barna ned til pappaen etter barnehagen jeg, så skal jeg lææææææxe helt til imorgen tidlig ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2008 buhu jeg begynner å grine, haaaaaaaaaaaater mensen som F!!!!!!!! siste gang jeg skal ta angrepille as, verste jeg vet er å få mensen uforberedt...........
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 kose dere da ) ha en fin dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå