Vestlandsspire Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er ei jente som synest det å vaske huset er en veldig kjedelig sak. Tenkte denne tråden kan være et sted der folk kan komme med tips til hvordan husvasken, eller andre nødvendige ting i hverdagen, blir litt enklere. Særlig nå når jeg er gravid med nr 2 kjenner jeg at jeg har behov for "enkle" løsninger etterhvert. Tips, anyone? Har faktisk et sjøl. for å renske mikroen, ta ei bolle med vann og noen sitronskiver i, og sett på full guffe i hvertfall 4 minutter. Lett å tørke av det som er inni etterpå.
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Et tips er å ta ting etterhvert som du ser ting dukker opp-. Er mikroen skitten inni så ta det er og da så slipper du det senere:) Jeg prøver gjøre dette selv om det ikke er enkelt:) Ellers så peiser jeg på med musikk når jeg vasker, hopper spretter og synger med og vaskingen går som en lek:) Blir ikke mye hopp og sprett for tiden, men vasken får jeg tatt. Også er det så godt å sette seg ned etterpå
blåpingvin Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Tips til vask av microen: Ta en kopp med vann, varm opp i microen. Så tar du en klut og vasker. Går kjempefort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå