Gå til innhold

Hodet laaangt ned i bekkenet - uke 30. Hjelp!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag kjente jeg at guttungen borret seg vei nedover(uke29). Trodde egentlig ikke helt det jeg kjente, litt tidlig tenkte jeg men, men...

Var hos jordmor nå, hun måtte tredobbelsjekke... Hodet lå veldig langt ned i bekkenet. Hun sa at jeg gått kunne gå sånn til termin, men måtte ta det litt rolig. Har hatt mye kynnere allerede, så må ærlig innrømme at jeg blir litt nervøs. Det er jo 9 og en halv uke igjen, dette er for tidlig. Noen flere som har opplevd dett????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også :) ble litt bekymret med en gang, men nå (uke 35) har jeg skjønt at det bare var enda en ting som måtte til for at dette svangerskapet skulle bli så ubehagelig som mulig hehehe.

Har masse kynnere jeg også og nå har jeg begynt med masrier allerede, men tror neppe denne frøkna kommer noe særlig før termin fordet.

Jeg er andregangs og sist festet ikke hodet seg i det hele tatt så jeg fikk beskjed om at dette kunne skje før termin, men det ser ikke helt sånn ut enda hvertfall ;)

Skrevet

Hei

Jeg var inne på sykehuset flere ganger før uke 30 med kynnere og barnet i hodeleie langt nede i bekkenet, samt lett blødning. Jeg fikk beskjed om å leve som normalt, men ikke løfte vekter. Må bare legge til av vi pusset opp og jeg var nokså aktiv. Lillegutt kom 3 uker før termin og var frisk og fin. Lykke til, ta vare på deg selv, og kos deg med magen den siste tiden!

Skrevet

Takk for hyggelige svar:o)) Godt å høre andres historier. Dette er nr. 3 og merker jeg er ekstra engstlig denne gangen:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...