Gå til innhold

Noen her hvor fostervannet har gått mens dere sov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å renne kl 3i natt....trodde første gangene at det var pga vi hadde hatt sex...men kl 5 i natt måtte jegstå opp....og da bare rant det masse...akkurat som jeg tisset på meg uten at jeg kunne kjenne det

mensmurring i hele natt....og smårier som er skikkelige vonde i korsryggen

akkurat som riene ikke tar tak utenom ryggen....

er ting på gang??

Ble satt i gang sist...og da var alt annerledes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart ting er igang når vanet ditt har gått! :) Gratulerer! Har du snakket med føden?

Vannet mit gikk mes jeg sov, eller altså jeg våket av en kneppelyd og skjønnte hva det var så jeg sprang på do og da fosset vannet. Riene mine startet umiddelbart, og det kom mer og mer vann for hver ri.

Mange som kjenner riene mest i ryggen.

Skrevet

nei ikke ringt.....skal på UL snart.....

riene begynner å ta seg litt opp n¨å

tror du virkelig ting er i gang???

Skrevet

Hei

Så spennende at ting er i gang!!

Jeg våknet av at det var bløtt i senga en morgen klokken 9 (3uker før termin). Jeg sto opp og vannet rant jevnt gjennom hele dagen. Riene mine startet ikke før klokken halv to, og vips så var lilleprinsen ute 4 timer senere. Lykke til med noen spennende timer!!

Skrevet

ting eri gangogdu børringefødenog informere om det.

er jo ikke sikkert de vil ha deg inn enda men da er de forberedt på at du etterhvert skal komme inn. de vurderer jo etter hva du forteller dem

Skrevet

Uten tvil! Så spennende! Hurra! Du får snart se babyen din, tenkt det, snart ligger babyen din utenpå magen din!!!

Når har du termin egentlig?

Vet du om hodet har festet seg?

Hvor snart skal du på ul? Er ul på sykehuset du skal føde eller?

Skrevet

er kun i uke36 jeg...så mange mange dager igjen...men på alle UL har de sagt at terminen er mest sannsynlig feil pga størrelsen på babyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...