amazone76 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 det er fortsatt vanlig å sende med attester og vitnemål når søknaden er pr post!?
Masaili <3 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hvis det står i annonsen at det skal legges ved så gjør man jo det... Ellers så pleier jeg å vente til et evt. intervju:)
bambi på isen Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Legges med hvis de ber om det i søknaden. Jeg var på jobbintervju igår, hadde ikke med meg attester eller vitnemål, men de spurte heller ikke etter det. Ble veldig usikker på det nå, skulle jeg hatt det med meg??
amazone76 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 det står søknad med cv, så da betyr det att evt andre papirer taes med v evt intervju da??!!!
bambi på isen Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Ta de med hvis du får beskjed om det når du blir innkalt på intervju. Jeg hadde de ikke med igår, men de hadde ikke sagt noe om det heller, og de spurte meg ikke under intervjuet om jeg hadde de med meg. Så at hun som var før meg hadde en mappe i hånda når hun kom ut. Men som sagt over her, jeg er ikke sikker på om jeg gjorde det rette igår.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ja, det betyr det. Og det kan du skrive i jobbsøknaden også ... vedlagt CV. Attester og vintnemål kan fås ved henvendelse eller medbringes til intervju. (noe i den duren...)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Det er greit å ta med slike papirer selv om de ikke har bedt om det. Også dersom du har sendt dem inn på forhånd. Arbeidsgivere kan være surrete, og det gir et godt og ryddig inntrykk av deg dersom du har en pen mappe med papirene dine i. Et sett originaler, og et sett kopier (bekreftede) som du kan dele ut ved behov. Kjedelig om de spør på intervjuet også har du dem ikke med.
Loyloy Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Nei det er ikke vanlig. I en søknad med C.V. skriver du: Attester og vitnemål ettersendes på deres forespørsel. Dersom de ikke ber deg om ytterligere dokumentasjon trenger du heller ikke ha det med på intervju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå