Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har time på sykehuset imorgen til mamografi eller ul-undersøkelse står det. Jeg ba om ul istedet for mamografi, men i brevet så virker det som det skal vurderes imorgen der og da. Noe jeg ikke er intr i da jeg har mine grunner til at jeg ønsker ul og ikke mamografi. De klarte nemlig ikke å finne noe galt hos søsteren min på mamografi og hun forlangte å få snakke med en spesialist. Heldigvis var han en kjenning av familien og utførte da straks ul samme dagen. Og oppdaget brystkreften. Så da sier det seg selv at jeg ikke stoler på mamografi. Og legen min ba spesielt om ul da hun skrev henvisningen. Ikke pokker om jeg gir meg i morgen. Jeg er fit for fight om noen prøver seg!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 You go girl!!! Ingen slingring i valsen her assa! Jeg kan forstå deg kjempegodt, selv om jeg ikke egentlig kan det.... Jeg ville heller ikke gitt meg på tørre møkka, var jeg deg. Så kan de ikke frembringe UL, vel da får du komme tilbake når de kan det da;-) Jeg har......bank i bordet...... ingen i min familie som har hatt kreft.... I hvert fall så langt tilbake som til oldeforeldre.....Og jeg begynner å tro at jeg snart er litt ensom på det området.....dessverre...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Det gikk så bra så bra idag:-) Nå er jeg glad og takknemlig og tror jammen jeg må bake en kake og feire! Tok både mamografi og ul. Mamografien var helt fin, men de fant en væskefylt cyste på ul (så forlang alltid ul i tillegg jenter!!!), Den var helt ufarlig og de stakk en nål inn og tømte den. Legen var behagelig og hadde humor, noe som burde være påbudt i helsevesenet igrunn:-) Så hipp hurra, jeg er så glad i dag:-)))))) Jeg spurte legen rett ut, om kun mamografi eller ul kunne finne ut alt, og det bekreftet han at det ikke kunne. Så da vet dere det når det er deres tur. Gjør som Ole Brumm - ja takk begge deler.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hurra hei og hopp!!!! ;-))))))
Tiggywinkle Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 For en lettelse for deg!! Jeg har jo slitt med sterke brystsmerter over lengre tid nå. Får litt panikk av sånt. Men der er altså en betennelse i den store brystmuskelen som gir spenninger i både bryst, arm og mage... Kommer av stress og er vel et signal om å roe ned og puste med magen....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Ja jeg er lettet, glad og takknemlig - og et sekund av å stortute kjenner jeg. Så ikveld blir det et glass rødvin på terrassen med kjæresten min:-) Nå sitter vi også ute og koser oss med kaffe og kake og broderen og barna:-) Han er glad han også. For som han sier, han har ikke flere søstre å miste...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Og der begynte jeg å tute... Nyt livet, vinen og kjæresten!
♥Snulder Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Så godt at alt er vel Klatten!!! Kos deg skikkelig med kjæresten og vinen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2008 Altså trollet, du må ikke si at du tuter, for da begynte jeg også........
frøydis m/ 4 Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 så godt at alt gikk bra på undersøkelsen og at du fikk det svaret du skulle! Håper du koser deg nå, og nyter at alt er vel!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2008 Takk for det:-) Smilet har nesten hengt seg opp her i dag:-) En gledens dag og hele familien pustet lettet ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå