ApriIbaby Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Finn en del boller og kjeler av pappa. Er usikker på om jeg er sånn retro-person, men det er i hvertfall barneminner knyttet til tingene - så sparer dem nok på boden. Hva synes dere om dette designet?
WP-TLogPeanut Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Aner ikke, vet ikke hva det er hehe Men ble nysgjerrig da, har du noen nettadresse der man kan se?
ApriIbaby Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Her ser du en de av det jeg fikk: http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZcatherineQ20holmQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Ååååh, nå fikk jeg barndomsminner - den øverste kjelen på linken din er samme som min mormor hadde og den var i daglig bruk tror jeg. Jeg syns det er kjempekult, men foruten "mormors gryte" så er det nok ikke noe jeg hadde klart å ha sånn designmessig. Syns retro er kjempekult - hos andre )
ApriIbaby Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Samme som meg da. Blir liksom litt teit å servere mat fra retrobolle hvis det er det eneste (bevisste) retro i hele huset?
WP-TLogPeanut Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ojj, bestemor har/hadde et par slike kasseroller husker jeg , de hadde nok havna innerst i boden jeg ikke har .. ville ikke fått meg til å kvitte meg med dem nei , hehe.. Er sånn som kunne tatt frem "den stygge vasen fra tante Olga" hvis jeg visste hun skulle komme på besøk hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg kunne ha gjort det om jeg dekket bordet retro - gjør ikke noe om det ikke er likt til resten av huset (som jeg eforøvrig har god mix av nytt og gammelt i), men da må man jo ha tallerker og sånn også da. Kjelene hadde jeg definitivt brukt )
ApriIbaby Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Jeg har faktisk en slik hvit og blå kjele fra før som jeg bruker nesten daglig til potetkoking. Har jeg ikke tenkt over - den har liksom fulgt meg helt fra hybellivet uten at jeg har sett den. Kanskje jeg blir en sånn mamma/bestemor som alltid brukte en slik da *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå