Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Man automatisk taster brukernavn og passord til DiB når man skal inn på nettbanken. Og attpåtil flere ganger og skjønner ikke hvorfor det ikke går. Og når man oppdager feilen, så husker man ikke noe annet brukernavn og passord enn DiB sitt. Uff da....Rødme.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg ler meg ihjel!!! Har ikke gjort tabben selv (ennå), men det hadde søren meg ikke vært noen overraskelse om/når jeg gjorde det :oD
Zitro Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 He, he... nei den har ikke jeg klart å gjøre enda heller! :-) Hi, hi...
WP-TLogPeanut Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hehehehe,råbra Takk for en god latter, trengte den nå Og ja,ler med deg,ikke av deg Har ikke funnet på det der selv,men kunne sikkert klart det heheh
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 hoho, det må jeg si! Har lagret brukernavn og passord på dib, jeg da. Kommer MYYYYE raskere inn på dib da, vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå