Sjokolade76 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Huff jeg blir så lei meg, har mest lyst til å ta gutten min å flytte til en øde øy! Når jeg ser hva folk prioriterer å bruke energi på og krangle om her inne, så gruer jeg meg slik til han blir litt større og må begynne å omgå andre barn. For så utrolig kjipe mennesker som er her inne, de må jo også ha utrolig kjipe unger. Og det er jo disse han etter hvert må forholde seg til i barnehage og skole. Jeg regner jo med at det er et visst representativt grunnlag her inne, og når det viktigste mange har å krangle om er Reima eller ei - jeg emigrerer i morgen!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Helt enig! Men da er det jo ekstra viktig at du lærer gutten din opp til å bli et realt menneske, med omtanke og respekt for andre. Gir han masse kjærlighet og viser ham at det går an å stole på deg. Da vil han få ryggrad til å møte verden der ute, for den er ikke snill! (dessuten så finne s det også veldig mange hyggelige mennesker her inne, de blir bare litt usynlige ved siden av alle furiene...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå