Gå til innhold

Har latt meg provosere av DiB i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mot bedre vitende skriver jeg dette, men greier ikke la være akkurat nå( hvis jeg holder det her inne, klarer jeg kanskje å la være å legge det ut på anonym eller kranglesiden...).

Har det ikke vært nok vaksine debatt på disse sidene? Er det nødvendig å ha det som "hovedsak" på startsiden her inne, med linker til det som hvertfall jeg oppfatter som ikke så veldig seriøse debattanter i den offentlige debatten - debattanter som har deltatt her inne på en særs useriøs måte.

Jeg er kanskje ingen ekspert på vaksiner og deres innholdsstoffer eller omfanget av alvorlige bivirkninger, men jeg har da i løpet av utdanningen min lært litt om kildekritikk - og da syns jeg linkene som legges ut er ganske ensidige og ufullstendige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sinna, Reven???

Må ikke være det:o)

Pust med magen nå.......rooooolig;-)

Nei da, jeg er i grunn enig. Skulle jeg tatt en avgjørelse om mine skulle blitt vaksinert eller ei, på grunnlag av debattene her på Dib, ja da vet jeg ikke....

Men det er mulig at noen faktisk gjør det da...

Skrevet

Jeg tenker at vaksinedebatten mest sannsynlig aldri vil slutte og det synes jeg er fint, for man skal og bør være kritisk til hva man putter i barna sine.

Men det som ikke er fint er som du nevner alle useriøse debattanter som deltar i debattene.

Å slenge dritt eller nærmest trusler er bare ikke lov og i og med at det har vært mye av det så burde de kanskje ikke hauset det opp noe mer.

For de aller fleste av oss er så oppegående at en god og saklig diskusjon er artig å delta i og vi klarer å starte dem om vi ønsker det.

Skrevet

Saklig og seriøs debatt er alltid ålreit - men jeg tenker at akkurat de linkene burde fått hvile littegranne akkurat nå en stund fremover?

Ellers er det mange andre ting innen skolemedisin som er mye verre enn vaksiner syns jeg for å være helt ærlig - og som krever flere liv og gir mange livstruende komplikasjoner, og som hadde fortjent større oppmerksomhet enn denne vaksinedebatten.

Men jeg skjønner skepsisen; jeg er alltid litt bekymret selv og har utsatt et utall vaksiner fordi revungene har hatt litt snørr i snuta på vaksinetidspunktet.

Men jeg er glad vi har fulgt programmet; jeg har sett pasienter dø av de sykdommene vi vaksinerer mot og det er skremmende.

Se der, nå diskuterer jeg jammen vaksiner likevel. Ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...