Gå til innhold

Nok en nydelig dag!!

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol, blå himmel.. Helt vind stille. Men merker det er ett godt stykke utpå høsten da.. Men skal vaske en del klær idag og henge ut å håpe det tørker i sola. Er enda en times tid til før sola når hagen vår, såskal sløve litt til på sofaen..

Gleder meg til å få nok energi til å vare en hel dag, har fått beskjed fra legen om å ligge en del i løpet av dagen, pga vann i kroppen og stigenede blodtrykk, godt det snart er over.. Og hadde våre knall om jeg fikk dette været til å trille tur i videre i høst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også nydelig vær. Nå har jeg lagt lillebror for en liten hvil, håper så inderlig at han sovner så han kan få 2 hviler idag! Så kan vi gå ut når han våkner.

Igår hadde vi nesten 20 grader og det er kjempeherlig på terrassen, det er lunt og godt og det var nesten lit varmt med genser. Men er livredd for å ha for lite klær og bli sjuk.

Skrevet

Ser ut til at det kan bli en ny topp dag her også. Men er litt vind da. Klager absolut ikke over aeptember været, vi ha hatt regn to eller tre dager. Masse sol og deilig vær. Så håper resten av høsten blir lik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...