ungdomsmor Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 vondt i halsen osv ....aldri vært så mye syk jeg som etter jeg startet og jobbe i barnehage
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Nei off mange som sier det at de blir mer smittet i b.hage. Litt skremmende det da synes jeg.. Hvordan er hygienen der? Er det noe det går ann å gjøre noe med? Noe som burde vært gjort annerledes? Jeg vet ikke jeg allså, har aldri jobbet i b.hage. Var redd for at mine også skulle bli mye syke når de startet i b.hage, men det ble de ikke . HELDIGVIS!! Er slike regler i den b.hagen at barna ikke får komme der når de er syke, har en følelse at foreldre sender barna sine uansett.. (nesten), og har de hatt oppkast eller diare eller feber skal de ha minst en frisk dag før de kommer tilbake. Synes dette er veldig greit..
ungdomsmor Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 er vel som alle andre steder vil jeg tro...noen som er veldig flinke til det og andre som kanskej sender dem litt hanglende...har jobbet der i 4 mnd nå og dette blir nok min andre pencillinkur(skal til legen kl 11)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå