Gå til innhold

Åååhh - rastløse legger...blir SPRØ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noen tips? Har støttesxtrømper, men de er jo så stramme, så orker ikke ha de på så lenge om gangen, for da får jeg kramper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B-vitaminer og magnesiumtilskudd. Kanskje du kan be om å få sjekke ut om du mangler noen av disse vitamin/mineraler? Jeg tar det selv om det ikke er påvist mangler- litt kjip med blodprøver legen min.Tror ikke det er farlig å få for mye av noen av de nevnte tilskudd.

Bananer kan hjelpe- da de inneholder mye magnesium.

Skrevet

jeg har samme problem. Foten min må jeg plutselig bare riste løs, og om natten får jeg kramper. Jeg fikk et tips om å spise en kombinasjon av calsium og magnesium (cal-mag 1:1), men jeg har ikke begynt ennå. skal begynne i dag (kjøpte på helsekost i sted), så håper det fungerer. Ellers så holder jeg på å bli sprø. Heldigvis forsvinner dette umiddelbart med fødselen (det gjorde det i hvertfall med nummer 1).

Skrevet

OK, takk, da skal jeg prøve ut noen av disse tingene, får håpe det vil fungere.

Jeg hadde overhodet ingen plager med førstemann, nå føler jeg bare at ALT har kommet på en gang de siste ukene..men snart er det over heldigvis:-)

Får ta en tur til helsekost/apotek senere i dag.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Hadde det sånn med nr 1 også fra slutten av 2.tri til fødselen. Nå begynte det også i slutten av 2.tri. På meg er det verst om kvelden og natten. Står opp flere ganger om natten. Skyller føttene i vasken i iskaldt vann. Det lindrer en stund slik at jeg ilbant lykkes å sovne igjen relativt fort. Det har også hendt at jeg har gått ut og stått ute barbeint i natten. Det som hjelper best på meg er altså noe kaldt, og da aller best å ha skylle føttene i iskaldtvann. Det er til å bli helt helt sprø av! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...