Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Igjen har en undom tørna og skutt vilt rundt seg, fordi samfunnet skal døyva alt med dop???????? http://www.24-7pressrelease.com/view_press_release.php?rID=18410 http://www.antidepressantsfacts.com/2000-05-16-School-Shootings-Psychotropic-Drugs.htm http://www.nytimes.com/2005/03/26/national/26shoot.html?_r=1&oref=slogin
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Helt for jævlig det der.Har selv en sønn på 19 år som brukte Ritalin ,men han blei syk av det ,han fikk selvmords tanker og lyst til å skade noen sa han .Han var ikke ute av rommet sitt på 1mnd nesten ,bare foer å dusje og spise.Depresjoner og angst.Han slutta med Ritalin og han er blitt så mye bedre alle de tankene blei borte.Holder heller ut at han er bajass i butikken og hjemme de gangene vi treffes,heller det enn at han skal ha et helvetes liv.
Cat.68 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Men du glemmer de som går bananas, uten å ha disse medisinene men som skulle ha hatt det.Hvorpå katastrofer kunne vært avverget. Har ingen som helst tru på generaliseringer. Verden er ikke sort/hvit.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Det lukter litt sånn; ikke bit hånda som gir deg mat her, cat68. Uansett jeg har hørt mange vitnemål om folk som har slitt radikalt på både lykkepiller og ritalin. Og de "voksne" barna som sier noe om dette forteller at det er alt annet enn possitiv effekt. Man finner faktisk "hjernesvinn" i sammenheng med ritalinbruk. Først trodde man dette stammet fra adhd, men det var ritalinet. Speed er skadelig og gjør folk utilregnelige, dette er en sannhet uansett hvor fortreffelig disse barna tilsynelatende måtte oppføre seg på skolebenken. Fy faen, sette lokk på ungers følelser med medisiner for at vi voksner skal ha det enklere. Det koster gjerne litt!!!!! Bra innlegg det over het, ikke cat68 da!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Ja helt enig, unger på ritalin og prozac er ikke bra.
Cat.68 Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ehm, "ikke bit hånden som gir deg mat"?? Hva mener du.? Jeg bruker hverken Ritain eller Prozac ,om det var det du syftet på. Ikke noen av mine nærmeste gjør det heller. Men jeg er en voksne dame som vært med en stund, og jeg har sett hva som kan skje med mennesker som trenger behandling men som ikke får det. Dessuten er det vel like ofte vi leser om de som tipper over fordi de ikke fått psykiatrisk hjelp, eller de som venter på å få det. Så om det er lurt å behandle mennesker med medisiner og ikke samtaleterapi, det er en annen debatt. men ikke alle er like der heller.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Er det nå jeg skal skyte inn å si at ritalin/concerta har hjulpet meg til det bedre? hadde ejg IKKE fått brukt disse vet jeg ikke hvor jeg ville vært idag. just saying. det hjelper utrolig mange personer. hvis ikke ville det ikke vært skrevet ut vettu
Gjest Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Ritalin blir man tynn av og det skader hode til ekstreme destruktive tanker. Tar man en rask titt listen over bivirkningene så kan en jo få depresjoner av det..... Nei, selvhjelp til eget hode sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 tja........speed og psyk er vel ikke noen heldig kombinasjon uansett????
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 De fleste som dreper har går ikke på piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå