Storebror & Lillesøster Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Og overlykkelig. Hvordan får jeg sånn nedtelling på min side?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer.. =) Du får nedtelling både på bim og dib... Må gå inn på brukerinnstillinger hvis jeg ikke tar helt feil.. =)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Du må legge inn termin på brukerinfoen din!! GRATULERER!!! :D
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 GRATULERER!!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 gratulerer så mye:)) det er stas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå