Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Og hvordan skal jeg fikse dette? Hva kan jeg selge (ikke kroppen ) Har ingen jeg kan låne av heller.. Er snakk om 3tusen :s Vil heller ikke ta opp forbrukslån, får ikke lån i banken pga lav inntekt.. Er egentlig ikke noe jeg kan selge heller..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Da vil jeg si at du har et problem. Ingenting å selge, ingen å låne privat av, ikke lån i banken. Og da har du sikkert ikke en sparekonto du kan låne fra så lenge heller regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg vet jeg har et problem Det er sikkert noe som kan selges her en eller annen plass, men det er jo ikke sikkert at noen vil kjøpe før fredag da Er bare kjempe fortvilet nå, men alt ordner seg vel for snille jenter?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hva er det du trenger penger til, og hvorfor har du ikke penger? Er du aleneforelder? Er det strømregning eller noe sånt? Dersom det er en regning, så kan du jo ringe de som skal ha pengene, og be om å dele opp eller utsette betalingsfristen. De fleste er villige til dette. Bedre det enn å stikke hodet i sanden, og bare la være å betale.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 det er en regning som allerede har blitt utsatt. Går til inkasso om jeg ikke betaler nå. Venter på bidraget, men det er som å vente på snø i juli :s Vurderer sterkt å selge ps2 med spill, buzzere, singstar mikrofoner og eye toy, + en del spill.. Bør vel kunne få 2000 for det??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Det er lenge til bidrag ? men da må du nok la det gå til innkasso ,og heller kontakte dem å få delt opp,blir nok litt dyrere men hva skal man gjøre ikke lett,i verste fall kan du låne av sosial kontoret ,til du får penger og betale dem tilbake . jeg har gjort det ikke vært problem det.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 han skal betale 20 i hver mnd.. har ennå ikke skjedd
Gjest Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 ordn det at dem trekker han og det går inn på din konto sleiping han
___ Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Forskudd på lønn? (+ jobbe ekstra) Smykker? Sportsutstyr? Antikviteter? Barneutstyr? Fotoutstyr? Bil? Sykkel? Du kan jo også forsøke å prate med dem du skylder penger. Kansje det ordner seg om du betaler halvparten nå og halvparten om en uke for eksempel. Det er heller sjeldent at regninger blir sendt til inkasso hvis du ringer og legger frem en plan for hvordan du kan få betalt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 alt ordner seg for snille jenter som jeg skrev lenger opp Fikk nettopp vite at mormor har fått pengene for huset som hun har solgt, og da skulle det dryppe litt på meg og. Vet ikke hvor mye ennå, men kommer til å ringe de som jeg skal betale regningen i morgen å høre om jeg kan få utsatt en uke til. Det må jo gå greit sisden jeg ringer å gir beskjed. Flaut ja, men vet til neste gang at jeg IKKE skal regne med noe bidrag for å betale regninger. Har vært å hentet noen papirer på nav i dag, då nå er det ikke kjære mor lenger. Men de pengene som han ikke har betalt kan jeg sikkert se langt etter, vi har jo hatt privat avtale uten innblanding fra nav. Tusen takk for positive tilbakemeldinger, godt å se at ikke alle går til angrep her inne Nå ble dagen myyye bedre HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå