Gå til innhold

Dekor til barnerommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg skulle begynne så smått å gjøre klar barnerommet. Idag er det et gjesterom/kontor, så det må en hel del rydding til før det blir plass til barneseng mm.

Vi har ikke lyst til å male eller tapetsere da vi bor i ny leilighet. Tenkte da at jeg skulle henge opp veggdekor med figurer og evnt border. Det jeg leter etter er "klistermerker" som det går ann å plukke ned uten å ødelegge malingen/tapeten. Har letet rundt i div. butikker men finner bare løsninger som er permanente.

Er det noen som vet hva jeg snakker om, og som vet hvor det går ann å få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal finne disse på for eksempel malebutikker, en del barneebutikker har de også. Sjekk ut et par baby eller utstyrs butikker på nett så finner du de. event søk barnerom på nettet.

Ellers er det jo mye flott dekor i interiør som kurver, bamser. sengetøy gariner etc :)

Skrevet

Hei,

det du tenker på er nok wallies eller wall stickers? De kan festes på rene og glatte overflater (også malte vegger) og fjernes uten at malingen blir ødelagt. Prøv å google wallies eller wall stickers. Eller besøk www.barnlycka.se, www.coolbaby.dk, www.trendystickers.dk eller www.thewallcompany.dk. Noen er dyre, andre er litt rimeligere....

Vi skal også ha wallies på barnerommet, så enkelt å gjøre om på når man blir litt lei... Lykke til!

Skrevet

jeg har kjøpt på pandeurohobby til 49 kr arket, men dette er ikke typiske barnemerker. Datteren min på 5 får en fin grein med fugler på og blomster med sommerfugler. Dessverre er det vel mindre egnet om det er et gutterom....

Skrevet

Hei.

Dette har jeg også tenkt på. Det er jo helt genialt i stedet for å male osv. :) De finnes vel i div. interiør/ malingsbutikker.

Men ta en titt på nettbutikken til svigerinna mi også;

www.lilletordivel.no

De har tatt inn noe sånt, de er kjempesøte + at det er veldig mye fint barnetøy da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...