Gå til innhold

kommer ungen aldri ut?


Artemis*på overtid*

Anbefalte innlegg

har jeg muligens spist noe levende? hva er det som skjer egentlig-? Den søte ventetid er ikke akkurat søtere enn kakene jeg stapper i meg non-stop, og de blir man faktisk også ganske lei av!

Nå er jeg 8 dager på overtid.... skal det bare fortsette slik?

jeg er utålmodig etter å få ut denne poden og få begynne på permisjonen som den skal være, ikke bare sitte å se tv, surfe oppdateringer på BIM og nyheter på nett, jeg har lest ferdig alt av bøker og gidder ikke bake mer!

Hjelp! kan noen trylle ut denne krabaten før jeg klatrer på veggene??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei du!

 

Du har sikkert fått mange "goderåd" allerede! men skit au;

 

1. Ikke sitt stille og vent! Beveg deg mest mulig, utnytt tyngekraften til å presse ungen nedover- gå MASSE turer.

 

2. Ha sex, gjerne litt rått bak fra, mekanisk påvirkning! pluss progesteron fra spermen- ( men den funker vissnok bare få timer før det selv skjer)

 

3. Instill deg mentalt på fødsel, les masse. Det sies at ungen ikke kommer før mor er "riktig innstilt".

 

4. Nyt tiden før fødselen.......jeg har en sønn nå på 3 uker og livet er snudd helt på hodet......Sov og hvil deg mellom spaserturer og sex ;-)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trøst er jeg redd, utenom at jeg er i samme situasjon.... Ble strippet på lørdag, men det er oppskrytt, ingenting skjer... Gikk over tiden med nr 2 også, de lengste dagene i mitt liv! I dag har jeg vasket vinduer og nå blir jeg snart desperat og kommanderer gubben i bingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...