Gå til innhold

Jeg er GRAVID.....

Storebror & Lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og dere er de første jeg sier det til,vil si det til mannen når han kommer hjem fra jobb,måtte si det via mobil sist ellers måtte jeg ventet en uke.

Men ja,jeg sitter og skjelver og gråter gledestårer og kan ikke tro det,er overlykkelig,men må nok dobbeltskjekke selv om testen var veldig klar så er jeg veldig skeptisk av meg,tar en til senere,det går vel bra og ta den på dagen hvis jeg bare venter til i ettermiddag med å tisse?

Har ikke lyst til og gå til legen for der jobber ei gravid venninde av meg,og har ikke lyst til at hun skal vite det,er så vanskelig når vi er sammen og de snakker om hennes graviditet og når jeg skal ha en til,er ikke så god til og lyve,når noen ved siden av meg vet at jeg lyver,blir veldig kunstig.

Hvordan oppretter jeg sånn nedtelling her? eller er det bare på bim mån får det?

Er helt vill jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! Du har en kjempefin tid foran deg:D:D

Tror det er på bim du har nedtelling ja

Skrevet

Gratulerer så mye!

Lykke til og kos deg masse i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Da får jeg bimme litt igjen da.

Skrevet

Gratulerer!

Du får opp nedtellingen her også (det gjør jeg i hvertfall). Det er bare å gå inn på din egen side --> brukerprofil og legge inn termin.

Lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

Har termin på 17 mai,håper den kommer før eller etter og ikke akkurat på 17 mai.

Skrevet

Grattis så mye med en liten huleboer :) terminen kan du legge til på brukerprofilen, da får du sånn nedtelling.

Kjenner jeg misunner deg litt som skal få fortelle nyheten til din kjære etterpå, det er så koselig å spennende å gå med den hemmeligheten hele dagen å bare glede seg til reaksjonen hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...