Mamman til M&E Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Må innrømme at det er deilig at det "bare" er 12 uker igjen :-)
Line m 3 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Da har vi termin samme dag da =) Deilig å ha kommet så langt!
*tornerose* Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Grattis & velkommen til dere begge to :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Velkommen hit:-) Er koselig her inne på 3. trimester. Pluss at det endelig er siste etappe:-)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Velkommen skal dere være :-) Bra at det kommer nye når disse overtidsdamene endelig får lov å føde, og forlater oss andre.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå