hva skal barnet hete? Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Mamma har bursdag i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal gi henne. ...og pleier dere og gi gaver fra barna deres også? Liana er 15 mnd da, skal hun også gi noe til mormor kansje? Håper dere vil hjelpe meg!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Mamma er ganske enkel sånn, hun samler alltid på en eller annen slags serie med glass eller kopper,mugger eller fat,hehe... Så blir som regel det... Utenom i fjor, da ble det sølvring og blomster Det er jo ikkeno "must" å gi egen gave fra Liana (søtt navn forresten ) Jeg liker å gjøre sånt med ekstragaver og noe lite fra TL o.l. men ikke alltid jeg har råd, da skriver jeg bare på kortet at det er fra henne og
Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Fra ungene pleier det bare å komme et selvlaget kort eller tegning (de er 1 1/2 og 4 1/2 år) her i gården.. Vet ikke hvor gammel mammaen din er eller hvor nære dere er. Her blir det ofte litt sånne koseting til mamma og svigermor og svigermor; en god genser, en kurv med vin, hjemmebakte kaker, ei bok og lignende.. Er når jeg tenker meg om, fryktelig lite kreativ når det gjelder gaver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå