Gå til innhold

Vet dere kjønn?


Louise+Matheo

Anbefalte innlegg

Hei Jenter.

 

VI var på ultralyd igår. Alt er rigtig flot, og vi venter os en lille "sønne-mand" :-) Han er 20 cm lang. Vi så ham drikke, og pege-det var moro.

Jeg hadde termin 22 Feb, men har nu fået ny termin 27 Feb. Måske det bliver en lille Mars-gutt?!

 

Håber at alt er bra med dere-og gleder meg til å høre om dere vet kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Var på u.l. i forige uke, og alt så fint ut med vår lille. Men kjønnet ville den ikke avsløre. Litt blyg da, hehe :-) Men min magefølelse sier jente.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også flyttet terminen til den 27 februar,hadde den 24 før UL.

Vet ikke kjønn,å vill ikke vite det:)

får se hva de blir når den lille kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en liten jente 28 feb, så tror nok hun kommer i mars!!!! hadde først termin 22 feb så 24 feb og no 28!!!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har termin 27.februar, og legen trodde det var en jente, men med forbehold. Han lette fra alle kanter og kunne ikke se noen guttetiss, men han kunne ikke være sikker siden den lille knep bena godt sammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Var på ultralyd for en uke siden, men det var ikke mulig å se hvilket kjønn vi får. Jeg er kjempenysgjerrig... Terminen ble utsatt en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi var på ul for 14 dager siden, termin ble flytta fra 16. til 24. februar.

 

Vi venter ei lita og meget aktiv jente! :-) Det var helt rått å se hvordan hun beveget seg inni magen..

Hun lå veldig vanskelig med beina så jordmora brukte vel godt over 15 min på å finne det ut, i tillegg prøvde vi å dytte litt på henne for å få henne til å snu seg og legge seg litt annerledes med beina...og hun gjorde heldigvis det til slutt! :-)

*Flinke lille jenta vår det se..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble flyttet til 14.feb fra den 15. på ultralyd.

 

Vi ville egentlig ikke vite kjønn, men den lille gutten min er ikke av den skjenerte typen så både jeg og pappan så kjønnet med en gang! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita jente var helt propell der inne... termin ble flyttet fra 18 til 21 februar, men har en følelse at den blir ei jente født i mars ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Var på UL 23.sept og det blir nok en liten prinsesse på oss. :) Hun turna rundt hele tiden, så aktivitet var det ikke noe å si på. Termin ble flyttet fram fra 19.feb til 15.februar. Kanskje det blir en valentine jente?

Nå tenker vi mye på navn til den lille så spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange tilbakemeldinger:-) Indtil nå er det 7 gutter på vei ( med tvillingene). Resten jenter:-)

Hvordan er det med liv nå? Han sparker og sparker nå, det er en fantastisk følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd for to uker siden, men da var det for tidlig å måle hjertet, så vi skal tilbake i morgen. Da får vi også ny termin! Jeg var egentlig glad til, jeg, det er jo bare bonus å få se babyen en ekstra gang :)

På aller første ultralyd vi var på (privat, i uke 12) så det ut til at det var en gutt inni der, men når vi var på ultralyden på sykehuset så det jammen meg ut til at pjokken var blitt ei jente! Men vi får forhåpentligvis sjekket i morgen også, spent! Regner egentlig med at det er jente da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann;) me ska få ein liden gutt;) har termin 1.februar:) glede oss kjempe masse te fysste mann komme!!!

ein liten gutt me masse liv, sparke masse kver dag;) ... någe mamma syns e kjempe kjekt!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på ul blei termin flytta fra 20. til 22. februar, og vi får en liten gutt:) masse liv og spark hver dag.. gleder meg masse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2.mars, men babyen var litt sjenert så var ikke godt å se kjønnet. Hun trodde kanskje det var ei jente, så jeg satser på rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp....

 

Her i gården er vi litt usikre...både jeg og samboern har hele tiden følt det var en jente.

 

På tidlig UL i uke 15 mente legen det var jente, og også jordmor har ment dette ut fra hjertelyd.

 

På UL i uke 17 var mini sjenert, og dekka seg til (som en jente ville gjort? hehe)

 

Jordmor mener fortsatt å høre en jente, men det eneste "sikre" tegnet er jo UL i uke 15 - og så tidlig kan man vel egentlig ikke si noe sikkert om kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...