Gå til innhold

såååå sliten...... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sliten for tiden, er bare 29+5. ryggen mi verker og føler at ingen skjønner hvordan jeg har det,.... samboer synes jeg syter, blir så lei meg....

er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på denne. Er 35+1 jeg da. Med en blodtrykk som har blitt veldig lavt også får jeg små blodtrykksfall i løpet av dagen. S jeg blir så utrolig sliten. Så har i grunn ikke lov til annet enn å være i ro..Så kan si jeg gleder meg til prinsen kommer ut:)

Skrevet

Ja jeg er også sliten og lei nå. Drittlei av å kaste opp, og rygg og bekken verker. Får ikke sovet særlig mye om natta heller. Føler meg veldig klar på å føde nå.

Skrevet

trur det er mange av oss! er i uke 34, og har fått beskjed om å holde senga, så nå er det om mulig enda kjedeligere i tillegg... var kvalm lenge og når det gikk over kom bekkenløsningen for fullt, og for to uker siden begynte småen å synes han hadde vært der lenge nok. så nå blir det å ligge på sofaen å se det ene kjedelige programmet etter det andre.. trur unga og gubben gleder seg minst like mye som meg til at dette er over... må jo klage litt til de når de endelig er hjemme fra jobb og skole. stakkars folk... i mellomtiden har jo jeg hatt masse tid til å ligge og synes synd på meg selv... godt alt blir glemt etterpå!

Skrevet

Gled dere til de siste ukene!! Jeg hadde de også slik en periode, og visste ikke hvordan jeg skulle holde ut helt til termin.. Men nå er jeg 39+6 og har super mye energi!!!! Får sove lenge om moronen og spretter opp og vasker hele dagen!! Deilig! Så det blir bedre!!! :)

Skrevet

ååh, godt å høre at d kanskje blir bedre! har 25 dager igjen, og er helt utrolig sliten, både psykisk og fysisk. Har så utrolig lyst på masse energi! så jeg krysser fingrene for at ting blir bedre:) (selv om bekkenløsningen høyst sannsynlig ikke blir stort bedre:( )

Skrevet

JM sa faktisk til meg at noen opplever at bekkenløsningen blir bedre mot slutten. Dette fordi hodet fester seg, og man opplever at ting er mer stabilt der nede. Så vi kan jo leve i håpet??

Huff-syns syns på deg som har en samboer som ikke har forståelse! Mamma var til tider temmelig uforstående da jeg i uke 25 og utover slet med ryggen. Men samboer har hele tiden vært super støtte. Det har mye å si gitt!!

Skrevet

Ja la oss håpe energien kommer på slutten. Det gjorde den ikke ved min første fødsel, men det kan jo bli annerledes denne gangen.

Skrevet

Slenger meg på her jeg også! Godt å få ut litt frustrasjon sammen med dere i en slik "klage-tråd" :P hehe.

Er 36+5 idag jeg. Så om lillegutten kommer nå snart, om kansje 1,5 uker sånn at han er fin&ferdig, hadde det vært perfekt!!!! <33 Har vært 100% sykemeldt pga farlig høyt blodtrykk siden uke 34.. Får hverken lov til å gjøre husarbeid eller å løfte en finger, for å unngå innleggelse. Og dette vet jeg ikke går over før jeg har kroppen for meg selv igjen... Er til kontroll 2 ganger i uka, og idag fikk jeg påvist spor av protein i urin. Men visstnok fortsatt ikke svangerskapsforginftning.. Så her sitter/ligger jeg da hele dagen - hva skulle jeg gjort uten nett, TVn, filmer, besøkende venner, hjelpsom familie og en forståelsefull kjæreste?! Hadde ikke overlevd uten dem nei. For er som sagt såå innmari lei nå...! Så sliten både fysisk & psykisk!!

Gleder meg bare max til å få dette overstått nå, og å få gutten min i armene mine ;o)

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Jeg har 3uker igjen til termin, har merket at nå har jeg lite energi og mye vondt i hodet:( jeg er klar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...