Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 skulle så gjerne gjort det nå, men dropper det om det er skadelig? Er ca 6 uker på veg, så kvalmen er vel rett rundt hjørnet tenker eg!! Var kvalm sist, men det er jo lov å tenke at eg slipper denne gangen!!!
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Du kan både bleike, farge, lystone og stripe håret ditt Ikke no fare. Gjorde det sist og gjør det denne gang! Den skrekkpropagandan henger vel igjen fra "gamle dager" Du trenger jo ikke se ut som en dass selv om du er gravid. Hilsen ei som er utdanna frisør,men ikke jobber som det:
Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hei :0) Jeg har bleket håret i over 15 år og gjorde det også under begge mine forrige 2 svangerskap. Har to friske, sunne gutter på 7 og 9 år :0) Er nå i uke 5 og skal til frisøren og bleke håret i morgen! Under første svangerskap var jeg bekymret ang å lakke negler som jeg også er "avhengig" av og det var bare å gjøre akkurat som før sa jordmor. Dette gikk jo også veldig bra :0) Lykke til!
Vil Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Dette vet jeg ingenting om selv, har aldri bleiket, men jeg leste en diskusjon om det her inne tidligere, hvor en frisør forklarte litt. Både når det gjelder farge og bleiking kan noe kjemikalier gå over i blodet siden det trenger inn i hodebunnen. Derfor blei striping av håret foretrukket i den debatten. Selv ville jeg heller gått for sitron-bleiking. Har ei veninne som gjør det. Fargen blir helt naturlig, ikke gul i det hele tatt. Kjøp sitron i sånne gule flasker, eller press stron selv, og ha det i håret. Må gjøre det flere ganger, men så blir håret pent og "solbleika"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå