Gå til innhold

JÆVLA NAV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de er så sinnsykt uberegnelig. den ene mnd kan foreldrepenger komme 19. så 25. så 30. så 21. ringer ned å hører når jeg kan forvendte penger, da sier de i slutten av mnd. kan de ikke bare ha en fast dato!!!! om den datoen havner på en helg, gi penger på fredag, akkurat som alle andre jobber hvor man har fast utbetalingsdato.

nav kontorene i denne byen har fått uttallinge mange klager. jeg ringte ned en dag og lurte sånn ca når pengene kom inn, for vi skulle avgårde, og det hadde da seff vært greit å vite om jeg fikk penger mens vi var på tur eller om det ikke kom inn før vi var hjemme igjen. da sa hun i telefon "pengene kommer, slapp av. hvis du har så dårlig råd, så må du skjønne fra nå av at du setter regningene dine på den 30. så vet du at de blir betalt i tide!!" da ble jeg så forbanna, og sa "regningene mine er betalt og vel så det, jeg har penger, det er ikke det som er problemet, problemet er at dere oppfører dere som om dere betaler meg fra deres egen lomme!"

hva syns dere?? er utbetalingsdagene så spredt hos dere også?

er det ikke bare "riktig" at det skal være fast utbetalingsdato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner jo ikke helt hva du hisser deg sånn opp for. Regn med at pengene kommer dne 30. så er det heller en positiv overraskelse hvis de kommer før.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er enig med deg, HI. Nav roter noe helt forferdelig, og de har ikke styr på noenting.

Den utdannelsen jeg holder på å ta, krever faktisk at JEG skal vite ting ang nav, som de ikke vet selv engang. Prøvde å ringe ned å høre om noe ang nettopp dette, men nei... det kunne de ikke svare på. Jeg har krangla med nav opp i mente, og håper snart jeg slipper å ha noe mere med de å gjøre... Håpløst

Skrevet

Aldri tenkt så veldig på det.. tenker bare at de kommer i slutten av mnd.. og da er de der liksom.. Men er ikke sånn kjempe avhengig at de kommer inn en spesiell dato.. så bare de kommer er vi fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...