Gå til innhold

Onsdagens planer?

Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

skal bare slappe av hjemme med snuppa til vi skal på middag til svigers. å etter barna har lagt seg skal jeg på joggetur..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal bare pleie meg selv (og ta vare på snuppa) og håpe at den begynnende skurringa i halsen ikke blir til noe langt verre. Vi skal jo til Tyrkia i helga...:/

Skrevet

Nå skal jeg spise ferdig frokosten min, så skal jeg hvile meg litt på sofaen og lese litt i boka mi. Så har jeg en del papirjobb jeg skal få unna idag. Så er det på tide med litt middagslaging, og i ettermiddag skal jeg bare kose meg med barna, har ingen planer som den eneste ettermiddagen denne uka. De andre var fulle av aktiviteter. Ikveld har jeg ikke tenkt ut hva jeg skal gjøre. Blir vel å legge sammen en bråte med klær som jeg forhåpentligvis har fått vasket og tørket idag..

Skrevet

ligge på sofaen og håpe halsen ikke blir verre igjen

Skrevet

Må nok inn i stua snart å brette en haug med klær, skal på jobb fra 13-16.15 (er vikar på sfo), så er det å hente ungene, han ene tar jeg med meg fra sfo. Pappaen er på jobb reise, så han er det ikke mye hjelp i idag. Må få litt mat i ungene før det er lekser og lek. Skal kanskje ha besøk av noen venninner, så jeg må vel kanskje handle inn litt frukt og grønnsaker til å sett på bordet også.

Skrevet

Jeg skal prøve å komme meg gjennom dagen uten å sovne tror jeg.

Storesøster var oppe litt lenger igår, i håp om at hun skulle sove litt lenger idag. Lillebror holder meg våken mer eller mindre hele nettene, forstår ikke hva det er.

Den som kom trampende ned trappa idag ca kl.7, det var storesøster.. Så vekket hun både meg og den ufattelig trøtte lillebror.

Vi skal sende noen sauer til slakt om et par timer, ellers skal vi nok leke litt ute på terrassen og i sandkassen. Går kanskje en tur.

Skrevet

Hittil idag har jeg ryddet på plass litt klær mens sønnen dusjet. Så har jeg satt på en maskin med klær, og spist frokost. Nå skal jeg kjøre sønnen i bhg, hjem å henge opp de klærne som er i maskinen. Avsted for å trene kl 11. Så skal jeg spise lunsj med ei venninne som skal på seinvakt slik som meg. Så skal jeg på seinvakt fra 15-22.

Skrevet

Litt her inne før oppvask, klesvask, middagslaging og en lang middagslur (håper jeg....var masse grin i natt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...