Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 bleket hår langt nedover ryggen er kanskje ikke det lekreste jeg vet;-D Når menn får "gammeldamesveis" som er fønet og ligger dandert rundt hodet, og intensjonen er å se kul ut, vel........finn en feil........moahahahahaha:-)
Reveenka Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Må bare le av denne! Syns vel heller ikke det er verdens mest attraktive frisyre, nei c",) Hvem er det du har sett? Donald Trump?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Hihihi, nei det var ikke Donald. Men gamle rockegutta som var på God Morgen Norge..........og det blir liksom bare helt feil............fniiis........
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 He he he var det Dag Ingebrigtsen fra The Kids eller...... For jeg må jo si at den eneste Rocker`n jeg vet om som har fulgt moten, men samtidig beholdt litt av håret, som jo var varemerke en gang i fortiden er John Bon Jovi.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Nei ikke Dag Ingebrigtsen. Og som du sikkert skjønner så gjorde de så "dypt" inntrykk på meg at jeg allerede har glemt hvem de var. Men de var kjente da jeg var uuuung:-) John Bon Jovi er litt sjarmerende da, men han har snev av føn- og leggsveisen han også da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå