Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Altså - jeg kjøper kun ensfargede svarte til mannen (sånn at det er lett å pare dem), mens til meg selv kjøper jeg sorte med litt mønster på ankeldelen (for å skille mine fra hans - han ser ikke størrelsesforskjellen). Hvilken butikk får jeg mest for pengene på sånne sokker? Helst noen som ikke har så verst kvalitet siden jeg blir sprø av sånne som har hull i seg etter 2-3 uker...
Zitro Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Tja, jeg kjøper ihvertfall mine på Lindex. 3 stk for 99 og jeg må også ha med mønster på dem, ellers blir et jo umulig å pare riktig sokkepar etter at dem har fått sine runder i vaskemaskinen...
Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Handler sokker helst på europris jeg, kvaliteten varierer, men synes ankelsokkene jeg har kjøpt holder grei kvalitet, har sokker i alle mulige farger jeg da, hvite, rosa, orange, sorte, lyseblå, sjokkrosa, grønne, gule...osv osv... Trysilsokken selger de også der, de er veldig gode. Min favoritt sokk på vinteren i hvertfall.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Dressmann for herresokker og Lindex for damesokker kjøper vi...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Lindex it is, then ) Takk for tips alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå