Zitro Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Var rimelig gravid i fjor høst/vinter så de vanlige buksene ble ikke brukt mye... Så hva er olabukse moten nå?? Støvlettene under eller utenpå buksa? Bukser med sleng, eller de grusomme tettsittende buksene? (det er nelig ikke pent på meg med noen kilo for mye) Høyt eller lavt liv?
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg mener at det er så viktig å ha ei olabukse som sitter godt, at hva som er moderne igrunn er ganske underliggende. Buksa skal sitte godt og passe din kropp, det ser alltid mye bedre ut enn å følge et motebilde som ikke passer kroppen din. Detfor har jeg alltid hatt jeans som sitter over baken og i lårene, med bootcut. I tillegg kan det hende jeg supplerer garderoben med en motejeans, men denne bruker jeg sjelden like ofte som de buksene som jeg ser best ut i.
Zitro Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 He, he... håpet kanskje jeg kunne være litt moderne hvis jeg hadde flaks med motebildet :-) Jeg må aller helst ha bukser med Boot.Cut pga rompa, men jeg finner aldri det noe sted i min størrelse. Må ha 44-46...
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Og angående hva som er moderne: I år har det vært mye baggy bukser med strikk eller snøring nederst, vide bukser er tilbake, og kommer ofte med legg nederst i år. Buksa ned i støvlettene tror jeg vi ble ferdig med i fjor.(selv om det på noen alltid vil være lekkert, og da er det jo lov :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå